Evaluating Social Programs

About the Course

Introduces concepts and skills to plan and conduct evaluations of social programs. Over the semester students will work with a client to produce an evaluation plan.

Students will learn about negotiating a plan with a client, working with stakeholders, forms of evaluation (impact evaluation, consumer satisfaction, MSC, qualitative designs), evaluation ethics, how to develop indicators and program logic, and finally how to ensure evaluation findings are disseminated and utilised.

JOIN THE COURSEJOIN THE COURSE
[trx_lessons course_id=“666″ title=“Learning Plan“ align=“none“ animation=“none“]

Class Venue

24 Hudson St, New York, NY 10014
Room 32

Super Arbeit. Sehr zu empfehlen. Meine Wünsche wurden super umgesetzt. Danke Holger Engel

ch habe inzwischen schon 10 Tattoos von Tim und bin jedes Mal absolut begeistert, wie perfekt meine Vorstellungen durch ihn umgesetzt werden. Mir macht jeder Termin einfach Freude, die Atmosphäre ist super entspannt, und jedes fertige Tattoo übertrifft immer noch meine Erwartungen. Absolute Empfehlung!

Ich bin begeistert er ist einfach beste tätowier denn ich kenne er macht es so gut 👍

Choose Your Direction

Standard
$53
Save $60 every year compared to the monthly
plan by paying quarterly.
Monthly
$89
Save $98 every year compared to the monthly
plan by paying yearly.
Yearly
$129
Save $120 every year compared to the monthly
plan by paying biannually.